Χαιρετισμός του Διευθυντής ΔΔΕ Γ΄ Αθήνας Ευθύμιος Αλεξανδρής στην εκδήλωση του Ειδικού Γυμνασίου Λυκείου Ιλίου για την 3η Δεκεμβρίου
Κυρίες, κύριοι Αγαπητά μας παιδιά, Σήμερα δίνετε, με το δυναμικό σας παρόν, ένα ελπιδοφόρο μήνυμα προς όλους μας. Η 3η Δεκεμβρίου δεν είναι ημέρα γιορτής. Είναι ημέρα υπενθύμισης στα κράτη και στις κοινωνίες ότι κάθε άνθρωπος έχει τις δικές του ξεχωριστές προϋποθέσεις στο μεγάλο ταξίδι της ζωής. Άνθρωποι που όλη τους η ζωή είναι ένας […]

